piątek, 18 marca 2016

Inspiracje

Cześć!
Dzisiaj chciałabym dodać post motywujący, a mianowicie będzie to kolaż zdjęć inspirujących mnie. Znajdować się tam będę fotografie, które bardzo mi się podobają, niestety nie są mojego autorstwa. Jak wiecie uwielbiam podróże i właśnie na zdjęciach, które zaraz zobaczycie znajdziecie miejsca, które chcę koniecznie zwiedzić, a jak wiadomo interesuję się również fotografią, więc byłaby to świetna okazja do zrobienia mnóstwa znakomitych zdjęć. Nie przedłużając, zobaczcie mój kolaż. :)
 1. Jest to przepiękne miejsce, a mianowicie uliczka w słonecznej Barcelonie.
2. Tutaj możemy podziwiać gondole w wyjątkowej Wenecji.
3. Kolejna cudowna inspiracja, plaża w Australii. Myślę, że 
każdy chciałby się tam zrelaksować.
4. Miasto drapaczy chmur, Dubaj. Znajduje się tam mnóstwo ciekawych 
miejsc.

To na razie tyle, nie będę was bardziej dręczyć z propozycjami różnych zakątków na świecie do zwiedzenia, podałam wam te, które najbardziej mi się podobają i to właśnie tam chciałabym się jak najszybciej znaleźć.


5 komentarzy:

  1. Marzenie odwiedzić takie miejsca! Może kiedyś się uda. Cudowne inspiracje ;)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham podróże, a połączenie fotografii z podróżami to wogle super pakiet ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybralaś wspaniałe miejsca :)
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń